موسیقی زیبای زندگی

روزهای پر هیاهو...

1394/9/19 0:16
نویسنده : میثاق
516 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینه مادر ازاین روزهات بگم که به شدت بی قراری..اذیتی..و ناراحت...مرواریدای خوشگلت بلاخره در 7 ماه و 10 روزگی یعنی 13 آذر ماه خودنمایی کرد...نمیدونی که چقدر مشتاااااااق دیدنشون بودم و مدتها بود که انتظار دیدنشون رو میکشیدم...تا بلاخره این مرواریدای خوشگلت در صدف دهانه نازت نشست ...مبارکت باشه عزیز دلم...

این روزها به شدت مشغولم....در تدارک یه جشن کوچیک دندونی خانوادگی هستم..از طرفی هم برای شب یلدا برنامه ریزی میکنم.

 

این روزها شما شبها تا ساعت 1 بیداری..همش بازیگوشی و شیطنت میکنی...عاشق این هستی که بند یه چیزی رو باز کنی...تقریبا یکی از سرگرمیهات همینه که من یه روبان ببندم به گوش خر بدبختت و تو بشینی و ساعتها اونو به دستت بگیری و آوازبخونی و بازش کنی و من باز هی گره اش کنم و تو هی بازش کنیزیبا

 

به چیزهایی که خیلی خیلی علاقه مندی یکی ریموت تی ویه..و یکی سیم موس و یکی سیم  باندای تی وی....کاملا سینه خیز کل خونه رو راهپیمایی میکنی و جدیدا هم سعی میکنه چهاردستو پا بری..فکر کنم ماه 7 یکی از پر هیاهوترین ماها باشه ..چون هم دندون دارشدی و هم سینه خیز رفتی ..به نشستن مسلط شستی و به چهار دستو پا افتادن افتادی

 

حالا بریم سراغ روایت تصویریه این ماه خندونک

ماهان تف تفی خخخخ

ماهان نشسته در گهواره ...فدات بشم که این همون گهواره ایه که تو توش گم بودی.

یه باره چشمت به تبلیغ بی بی انیشتین می افته !

وقتی ذوق کردنت دو چندان میشود

یه عکس هنری از مامان میثاق

وقتی مشغول روبان بازی هستی سوال

کلاه قرمزی

ساعت 2 بعد از نیمه شب..و تو همچنان بشاش و بیدار

اینم یه کار هنریه دیگه از مامان میثاق

و در آخر یه عکس مامان پسند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)